אתר מורי גיטרה Guitara.co.il

מורה לגיטרה » נדב אנדי סיני

תמונת המורה לגיטרה

על המורה לגיטרה נדב אנדי סיני:

מורה לגיטרה קלאסית, אקוסטית וחשמלית, עם נסיון של 18 שנים. גיל:42. נגינה והלחנה עד להקלטת סקיצות .



נדב אנדי סיני מלמד גיטרה בערים הבאות:

בחדרה בעמק חפר

מחיר שיעור: 80 ₪

טלפון: 054-4774416t

מלמד באולפן הביתי שלי מתחילים ומתקדמים מכל הגילאים, אני מורה בבית ספר ויש לי נסיון רב עם ילדים (מעבר לזה שאני גם אבא)
אני מתמחה בעיבוד שירים ואוהב לעבוד עם תלמידים יצירתיים שרוצים גם להלחין ולהקליט, ישנם גם קבוצות אותם אני מלמד הפקת אולפן.
אני בעל 18 שנות נסיון בנגינה והתחלתי ללמד לפני 3 שנים, בעיקר קלאסית אבל גם אקוסטית וחשמלית למתחילים. יש לי תואר במוסיקה והפקה שעשיתי באנגליה ואני מלמד ראיה רחבה של המוסיקה ולא רק נגינה של אקורדים..
אני אוהב גם ללמד מתחילים מאפס – עם דגשים על יציבה והחזקה נכונה של האצבעות והגוף, מלאות צליל הפריטה ותאוריה והכל בדרך כיפית וקלילה – בואו לנסות – שיעור ניסיון חינם!

נא לשתף קצת :)

שתף ב- שתף ב- שתף ב-

ציטוטי גיטרה

"הדבר היחיד שחסר לי זה גיטרה שחורה."

ריאנה
אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שאתם מתעניינים במורים לגיטרה בחדרה, בעמק חפר, או מחפשים שיעורי גיטרה כדי ללמוד גיטרה בחדרה, בעמק חפר ואפשר לנחש שאתם אנשים שכל היום רק חולמים, נושמים וחולמים: גיטרה גיטרה גיטרה. ללמוד גיטרה זה דבר נפלא ואנו מקווים שנוכל לעזור לכם להגשים את חלום הגיטרה שלכם! אתם צופים בנדב אנדי סיני, מורה לגיטרה בחדרה, בעמק חפר, אבל ישנם עוד מורים רבים לגיטרה בחדרה, בעמק חפר באתר ובמידה ולא תסתדרו עם נדב אנדי סיני אף על פי שהוא מורה מדהים, מאיזה סיבה שלא תהיה אתם מוזמנים לחפש מורה לגיטרה נוסף בחדרה, בעמק חפר מתוך אלפי המורים שבאתר. בכל-אופן אנחנו מאחלים לכם בהצלחה ושיעורי גיטרה נעימים :-)