דף הבית ›› מאמרים איפה מחפשים מורה לגיטרה?
מאמרי גיטרה: איפה מחפשים מורה לגיטרה?

החלטתם להגשים את החלום וללמוד גיטרה או שאולי פשוט רוצים להחליף את מורה הגיטרה הישנים. איפה מחפשים אתם שואלים? כאן.

איפה אפשר למצוא מורה לגיטרה?

בימינו מציאת מורה לגיטרה היא סיפור כבר הרבה פחות מסובך ממה שהיה פעם כשהיו גם פחות מורים וגם הרבה פחות שיטות לפרסם. היום ניתן למצוא מורים לגיטרה גם בדפי זהב המסווגים לפי מקצוע וגם ב-144 (ממילא כמו דפי זהב) וגם ניתן לחפש בלוחות האינטרנט השונים, בין אם זה דרך אתרי האנטרנט המיועדים לסוגי מודעות שונים (יד-שניה, דירות להשכרה, חוגים וכו'…) ובין אם זה בלוחות יותר ספציפיים שמתעסקים בתחום כמו למשל "מורים פרטיים" או "חוגים" וכדומה…

כמובן קיימות גם הדרכים הישנות והמסורתיות יותר כמו למשל: לבקש המלצה מחברים או מחנויות נגינה באיזור מגורכם וכדומה ולכל שיטה כמובן יש את היתרונות שלה. מצד אחד יש את הנוחות והזמינות הפשוטה של האינרנט ומצד שני יש משהו יותר אמין אולי בהמלצה מפה לאוזן ואולי לפעמים חסכון זמנים על מורים פחות רלוונטיים.

איפה כדאי למצוא מורה לגיטרה?

פה אנחנו כמובן משוחדים, אבל ננסה לפחות להציג מעט טענות לגבי דעתנו. כמובן שהמקום הטוב ביותר לחפש בו הוא האתר "מורה גיטרה" (https://guitara.co.il) שהוא אתר המיועד למורים לגיטרה בלבד. הסיבה שהוא המומלץ ביותר ככלי למציאת מורה לגיטרה הוא שהוא בעצם משלב בין שתי היתרונות של האנטרנט מצד אחד ושל המלצה אישית יותר מהצד השני.

מהצד האחד ישנה הזמינות והמגוון של האנטרנט מה שמאפשר לכם לסרוק מספר גדול יותר של מורים מאשר שתוכלו לקבל בהמלצה מפה לאוזן בדרך כלל ולקרוא פרטים על מורים שונים כדי להחליט (כמובן תמיד כדאי לנסות את כולם לשיעור אחד וכך לבחור באמת את המתאים לכם ביותר).

ומצד שני מכיוון שהאתר מנוהל גם בצורה ידנית (אנושית ולא אוטומטית לגמרי בלי מגע יד אדם כמו רוב הלוחות) ישנו סינון מסויים רק למורים הרציניים יותר ולא כל אדם שהחליט לפרסם את עצמו באיזה לוח רק בגלל שזה בחינם אז "מה יש לי להפסיד" ואז אתם מבזבזים זמן בגללו.

יתרון נוסף של האתר הוא מניעת היא נעימות. אף על פי שמומלץ כמו שכבר כתבנו למעלה לנסות מה שיותר מורים בשיעור נסיון ממש ולא רק מצפייה בפרטים על גבי אנטרנט. בכל זאת זה לא הכי כיף בעולם לעשות שיעור נסיון עם מורה ולהגיד לו שהחלטתם לא ללמוד אצלו ותמיד יש יתרון באיזה סינון ראשוני שניתן לעשות דרך צפייה בפרטי המורים באתר ובצפייה בתמונתם ובסגנון השיעור שלהם.

מקווים שתמצאו את המורה שלכם במהרה. בהצלחה.

נא לשתף קצת :)

שתף ב- שתף ב- שתף ב-